Paste Bolognese rapide

Paste Bolognese rapide photo

Sosul pentru pastele Bolognese traditionale (numit ragu) se face dintr-un amestec de carne tocata, legume si rosii fierte incet si multisor in vin. Eu am profitat de faptul ca dupa gratarul de duminica au ramas niste frigarui de vita si mi-am facut viata simpla folosind aceasta carne tocata pentru o cina perfecta! 

2 portii

250 gr paste (eu am folosi spaghete)
Cca 200 gr. carne de vita la gratar
O conserva de rosii cuburi
2 morcovi mici
O ceapa
O bucatica de telina
2 catei de usturoi
400 ml de vin rosu (sau roze)
50 gr cotlet afumat
50 gr parmezan ras
O foaie de dafin
O lingurita de busuioc (oregano) uscat
Sare piper

Am tocat cu mixerul de bucatarie ceapa, usturoiul, legumele curatate si muschiuletul afumat si le-am pus la calit in putin ulei cca 3 minute. Intre timp in acelasi mixer am tocat si frigaruile de vita. (Mi-am facut viata “simplutza” – cum va spuneam). Am adaugat carnea peste legumele din cratita, am stins apoi totul cu vin si am lasat focul marisor inca 4 minute (ca sa se evapore alcoolul). Am pus conserva de rosii, frunza de dafin si am asezonat bine cu sare piper si oregano. Am dat focul mic, am pus capac si am lasat 30 de minute sa scada sosul. Pastele le-am fiert in apa cu sare cat scrie pe pachet. Le-am amestecat apoi cu sos si am presarat parmezan….

Leave a Reply

