Manzat copt incet

Manzat copt incet photo

Imi place ideea de slow cooking. Si mai imi place sa nu am multa bataie de cap cu o mancare (sa fie “simplutz” de facut….) Asa ca aceste sarbatori s-au dovedit ocazia ideala pentru a pune o bucata intreaga de ceafa de manzat in cuptor si de a imi vedea de treburi vreo 5 ceasuri. 

4 – 6 portii 

1,8 kg ceafa de manzat
Un morcov
½ radacina de telina
2 cepe
4 catei de usturoi
4 – 5 ramurele de rozmarin si tot atatea de cimbru verde
O cana de vin demisec (eu am folosit sampanie care era deja desfacuta)
O lingura de ulei
Sare, piper

Carnea se sareaza, se pipereaza si se “sigileaza” la foc iute cate 2 minute pe fiecare parte, intr-o tigaie. Apoi se pune intr-o tava de friptura alaturi de celelalte ingrediente (spalate bine – nici macar curatate nu e nevoie) taiate grosier,  se acopera cu folie si se da la cuptorul incins mediu pentru 4 – 5 ceasuri. (Daca zeama scade de tot mai completati!). Va iesi si un sos grozav pe care il puteti strecura si servi alaturi….

2 thoughts on “Manzat copt incet

Leave a Reply

