Salata de ridichi cu nuci

Salata de ridichi cu nuci photo

E sezonul ridichilor! Am gasit o reteta interesanta intr-o revista de specialitate…

4 portii 

50 gr miez de nuca (eu am folosit pecan – de curiozitate)
O conserva mica de linte
2 legaturi de ridichi
½ castravete tocat
2 cepe verzi tocate
3 linguri de ulei de masline
2 linguri de otet de mere
O lingurita de miere
O mana de frunze de menta tocate
Sare, piper

Miezul de nuca se prajeste usor intr-o tigaie nonaderenta pana incepe sa se rumeneasca (Eu am lasat nucile intregi dar se pot si toca daca va plac ma marunte). Intr-o lingura de ulei de masline se caleste ceapa timp de 3 – 4 minute. Se combina apoi intr-un bol cu mierea, otetul, restul de ulei, sare si piper. Se adauga menta si se amesteca. Dressingul se toarna peste salata formata din lintea scursa si clatita, ridichile taiate (si mai mari si mai mici), castravetele taiat cubulete. Nuca se presara pe deasupra.

Leave a Reply

