Tabbouleh (cu mei)

Tabbouleh photo

Reteta originala foloseste bulgur. Eu nu am gasit decat marime medie (care e cam mare pentru acest fel de mancare) asa ca am folosit seminte de mei. Se poate folosi si quinoa (foarte sanatoasa dar si un pic mai scumpa). 

3 -4 portii

½ cana cu seminte de mei
O rosie mare
O ceapa rosie
O legatura buna de patrunjel
Sare, piper
2 linguri de ulei de masline
Zeama de la o jumatate de lamaie

Semintele de mei se clatesc si se pun la fiert in apa (de 3 ori cantitatea) cu sare pentru cateva minute. Se stinge focul si se lasa vasul acoperit. Daca dupa ce s-a racit mai ramane lichid, acesta se scurge.
Ceapa se toaca marunt. Rosia se scobeste de seminte cu o lingurita si se taie cubulete. Patrunjelul se toaca.
Se amesteca meiul cu legumele si patrunjelul si se asezoneaza cu sare, piper, lamaie si ulei de masline.
Foarte sanatos. Foarte simplu.

Leave a Reply

